Cum puteti comanda?

Pentru a va procura produse de la magazinul vianaturalia.ro puteti apela la una dintre urmatoarele modalitati: fie comanda online (recomandata pentru plusul de confort si de informatie), fie comanda prin email la adresa office@vianaturalia.ro
Nu exista comanda minima obligatorie. Preturile de pe site contin TVA.

Comanda online

Alegerea produselor
Alegerea produselor se face navigand prin Categoriile de produse pozitionate banda verde de sus sau aflate in meniul din partea stanga (dupa deschiderea unei categorii). Dupa ce ati ajuns la categoria dorita, vi se afiseaza o lista de produse.
Deasemenea aveti posibilitatea de a alege dupa marca produsului (pagina principala in partea stanga).
Pentru cei care stiu deja denumirea exacta a produsului sau codul EAN recomandam folosirea campului Cauta.
Puteti vedea detaliile produsului dorit, facand un simplu click pe imagine si il puteti adauga in cosul dumneavoastra de produse, dupa ce ati selectat numarul de produse, apasand butonul Adauga in cos.

In pagina de detalii a produsului, puteti selecta cantitatea dorita, vedea descrierea si analiza nutritionala, ingredientele INCI (cosmetice bio), informatii despre brand, sugestii de cumparare pentru alte produse similare.
Daca cunoasteti deja produsul puteti selecta cantitatea dorita inca din pagina de subcategorie, modificand in casuta din dreptul produsului numarul de produse dorite.

In cazul in care unul dintre produsele dumneavoastra favorite nu este pe stoc dar doriti sa fiti anuntat cand acesta revine in stoc nu trebuie de cat sa apasati butonul Alerta stoc si sa va scrieti adresa de email (daca nu sunteti logat deja in cont) dupa care apasati pe Alerta stoc.

Puteti vedea in orice moment continutul cosului dumneavoastra de cumparaturi, in caseta Cos din dreapta sus a siteului.

Cosul de cumparaturi
De fiecare data cand adaugati un produs dorit in Cos va apare un ecran intermediar care va arata produsul introdus, care sunt produsele aflate in cos si valoarea acestora.
In plus puteti vedea si cat ar mai trebui sa adaugati in cos pentru a beneficia de Transport gratuit (cumparaturi peste 250 de lei, in limita a maxim 3kg).

Din pagina de Cos puteti mari sau micsora numarul de bucati ale fiecarui produs sau puteti sterge anumite produse. Aveti si aici posibilitatea sa reveniti la cumpararea altor produse apasand butonul “Continua cumparaturile” aflat in partea de jos.
In cazul putin probabil in care unul din produsele din cos nu mai este disponibil (stocul era mic si altcineva la comandat in timp ce dumneavoastra procesati comanda) o atentionare va aparea in partea de sus chiar deasupra “Cos de cumparaturi”. Daca doriti sa finalizati comanda fara acest produs (numai asa se poate finaliza in acest caz) trebuie sa stergeti produsul din cos utilizand semnul din dreapta produsului sau sa modificati cantitatea in cazul in care sunt mai multe produse de acelasi fel.
Atentie: e posibil ca in urma acestei modificari sa trebuiasca sa revizuiti Discountul de volum in functie de noua valoare obtinuta. Inca mai puteti adauga alte produse facand click pe “Continua cumparaturile”.
Puteti alege continuarea cumparaturilor apasand pe “Continua cumparaturile“sau ‘Continua cu finalizarea comenzii‘.

In acest ecran vedeti deasemenea care este costul de livrare, aveti posibilitatea de a alege ridicarea din magazinul din Iasi (daca e cazul) sau livrare cu curier rapid sau Livrare în locker Sameday
Sistemul alege in mod normal ca metoda de livrare: Curier rapid (valabil pentru livrarea in afara Iasului) si va indica costul calculat aplicat livrarii
Aveti si posibilitatea in cazul aveti o comanda de doar 3 produse sa alegeti bifati „Livrare în locker Sameday”. E o varianta mai ieftina valabila pt comenzi de 3 produse si plata card bancar. Daca alegeti acest mod de livrare il bifati si in etapa urmatoare veti indica care este easylockerul in care alegeti sa fie facuta livrarea.
Iata cum: Dupa ce alegeti ‘Continua cu finalizarea comenzii’ intrati pe:
* arata harta compartiment
* apoi selectati juetul si orasul
* veti putea alege easybox ul dorit din harta deja afisata
ATENTIE: La acest sistem de livrare plata comenzii se poate face doar cu card bancar. Comanda nu trebuie sa depaseasca un numar de 3 produse.
Expedierea comenzilor cu optiunea de ridicare personala din lockerele Easybox se realizeaza prin intermediul firmei de curierat SAMEDAY Atentie! O comanda cu multe produse care ar necesita impartirea sa in mai multe colete nu poate fi livrata intr-un locker).
În cazul comenzilor voluminoase care nu vor putea fi livrate la Easybox, se va livra prin curier la costul standard, cu o notificare în prealabil a cumpărătorului.

Puteti modifica adresa de livrare (daca doriti livrare in alta parte decat la adresa mentionata deja in contul dumneavoastra), vedeti TVA ul aferent cumparaturilor (pe categorii de TVA).

Puteti modifica numarul de produse corespunzatoare unui produs deja pus in cos.

Aplicare discount

Ecranul va permite deasemenea sa aplicati un discount de volum (la cuparaturi de peste 350 de lei) conform uneia din cele 3 trepte valabile.
Daca aveti cumparaturi peste 350 de lei, introduceti in caseta Cod cupon in functie de valoarea cosului dvs. una din cele 3 denumiri de mai jos:
DISC.5% – Discount 5% pentru comenzi peste 350 lei
DISC.7% – Discount 7% pentru comenzi peste 450 lei
DISC.10% – Discount 10% pentru comenzi peste 550 lei”
Faceti click pe “Aplica cuponul” si acesta fi aplicat si se va revedea automat in dreapta in calculul valorii cosului, imediat sub valoarea Sub-total. Atentie: nu puteti aplica decat discountul corespunzator valorii mentionate. Sistemul va anunta daca ati aplicat reducerea de volum gresita. La finalul acestei etape veti avea valoarea partiala de plata “Total (inclusiv TVA)”.
In caseta Cod cupon se pot inscrie deasemenea orice alte vouchere primite in urma unor campanii promotionale.

Finalizarea comenzii
Dupa ce ati ales ‘Continua cu finalizarea comenzii‘ puteti urma pasii pentru finalizarea comenzii.
Aici vi se da posibilitatea de a suplimenta cumparaturile, de a introduce un cupon (daca ati uitat acest lucru la primul ecran). Veti vedea datele dumneavoastra de facturare inclusiv cele de livrare, avand posibilitatea de a introduce o alta adresa de livrare.
In partea dreapta veti vedea componenta cosului dumneavoastra, valoarea si deasemenea puteti alege una din cele 3 Modalitati de plata:
Online cu card bancar -este o modalitate ideala de plata. Procesatorul de plati on-line este EuPlatesc https://www.euplatesc.ro/ro/. Pentru plata online prin card bancar sunt acceptate orice tip de card emis sub sigla Visa sau MasterCard. Sunt acceptate chiar si cardurile de tip electron (care nu prezinta codul de securitate CVV2/CVC2).
Daca ati ales metoda de plata “Credit Card” veti fi redirecţionat catre pagina securizata de plata a procesatorului pentru autorizarea tranzacţiei.
Completati corect toate datele si nu uitati sa bifati casuta “Accept termenii si conditiile”. La final apasati butonul “Plateste online”. Puteti vedea stadiul de procesare al comenzii intrand in contul dumneavoastra la rubrica Istoricul comenzilor.
Via Naturalia nu stocheaza detalii referitoare la cardul dumneavoastra si la platile pe care le faceti online prin intermediul website-ului nostru. Acestea sunt folosite in conditii de deplina siguranta si protectie a datelor doar de “Eu platesc” (firma partenera pentru procesarea securizata a platilor).
Transfer bancar direct -plata se face inainte de livrare prin ordin de plata. Daca alegeti aceasta modalitate de plata veti primi un email cu numarul comenzii, suma de plata si datele necesare platii prin cont (Titular cont, detaliile contului). Te rugam sa specifici numarul de referinta al comenzii tale la rubrica detalii de pe ordinul de plata. Comanda va fi livrata doar dupa ce valoarea comenzii ajunge in contul nostru. Poti grabi livrarea trimitandu-ne pe email office@vianaturalia.ro copia ordinului de plata avalizat de banca.
Numerar la livrare (aceasta exista afisata daca ati selectat initial pentru livrare: „Curier rapid”) – vei plati la livrarea coletului direct curierului, caz in care se va percepe in plus pe langa suma pentru transport si o suma suplimentara de 3lei pentru aceasta metoda de plata perceputa de curier pentru a prelua banii de la dumneavoastra si a trimite ulterior contravaloarea comenzii in contul nostru.

Verificati toate datele si apasati “Plaseaza comanda“
Vei vedea un mesaj de forma: “Îți mulțumim. Am primit comanda ta” urmat de toate datele comenzii tale. Comanda a plecat spre noi pentru procesare.
Puteti vedea stadiul de procesare al comenzii intrand in contul dumneavoastra la rubrica Istoricul comenzilor.
Intotdeauna dupa efectuarea unei comenzi, veti primi in maxim 1-2 minute un email de forma“Comanda ta #….a fost inregistrata” (va rugam sa verificati si directorul Bulk sau Spam).

In acest email veti vedea produsele comandate, valoarea comenzii ce trebuie achitata conform optiunilor de transport si plata alese, adresa de facturare si livrare. Daca nu ati primit emailul de confirmare, inseamna ca s-a strecurat o eroare la inregistrarea comenzii, caz in care va rugam sa ne contactati prin email office@vianaturalia.ro sau la telefon 0371 189975, 0735 153424.

In functie de modalitatea de plata aleasa de dumneavoastra comanda poate fi: In procesare sau In asteptare pina la confirmarea platii sau Anulata in cazul in care ulterior lansarii comenzii ati decis sa o anulati. In momentul expedierii veti fi anuntati deasemenea prin email de forma “Comanda ta Via Naturalia este finalizată acum” (aveti aceste informatii actualizate si in istoricul comenzilor in contul dumneavoastra).

Pentru absolut la toate comenzile, indiferent de modalitatea de plata sau de transport, beneficiarul va primi in colet factura fiscala aferenta cumparaturii facute.

Daca aveti deja cont, datele dumneavoastra apar deja in acesta sectiune; daca nu, introduceţi o adresa de email valabila si completati formularul de inscriere, veti primi o parola temporara, cu care ulterior va puteti autentifica si verifica starea comenzii. Pentru crearea contului veti vizita o singura pagina (accesati butonul din partea dreapta sus, de langa semnul de Cos).
RECOMANDARE: existenta unui cont faciliteaza comenzile ulterioare, astfel ca nu mai trebuie sa completati toate datele la fiecare comanda.
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

Nota: Conditiile de accesare a discounturilor de volum şi a transportului gratuit sunt vizibile la rubricile: Discounturi de volum şi Transport gratuit.

Comanda prin email
Puteti face comanda si direct prin email, folosind adresa office@vianaturalia.ro. Va rugam ca in email sa specificati urmatoarele date:
– Nume si prenume
– Adresa completa unde doriti sa fie livrate produsele: strada, numar, bloc, scara, apartament, oras si judet
– modalitates de plata si cea de livrare
– Numarul de telefon la care puteti fi contactat pentru livrare
– Produsele pe care le doriti si cate bucati din fiecare

Informaţii telefonice
Puteti solicita informatii suplimentare la numarul de telefon  0735 153424.
In acest caz plata se face pe baza unei facturi emise de noi si trimisa catre dumneavoastra pe email in baza careia puteti opta pentru plata prin transfer bancar sau ramburs la receptia produselor (cost suplimentar)
Pentru a putea beneficia de toate avantajele oferite de experienţa achizitiilor online, a evita potentiale incurcaturi la solicitarile dumneavoastra si a primi informatii in timp real despre disponibilitatea stocurilor, etc. va recomandam sa plasati comenzile dumneavoastra folosind interfata magazinului nostru.

Va multumim pentru atentia acordata si va uram Cumparaturi sanatoase !